51 Leniwe pieczenie i zielony brzydal!


Pieczona owsianka pomarańczowo-imbirowa z makiem i serkiem wiejskim 


przepis:

30g płatków owsianych
pół małej pomarańczy
łyżka serka wiejskiego
białko
kawałek imbiru
łyżeczka maku
szczypta proszku do pieczenia
opcjonalnie słodzidło (ja pominęłam)

Płatki zalewamy wodą i czekamy aż napęcznieją. Pomarańczę kroimy w kawałeczki, łączymy z odsączonymi płatkami. Dodajemy starty imbir, mak, serek wiejski, szczyptę proszku do pieczenia, ewentualnie słodzimy. Osobno ubijamy białko i delikatnie łączymy z płatkami. Zapiekamy w kokilce wyłożonej papierem do pieczenia przez pół godziny w 180 stopniach.


 Zielone smoothie: banan, szpinak, seler, suszone morele, imbir

przepis: 

banan
ok.50g świeżego szpinaku
kawałek selera (ok.30g)
3 spore morele
kawałek imbiru
filiżanka maślanki

Banana, suszone morele i seler kroimy w mniejsze kawałki, szpinak opłukujemy, ścieramy imbir. Całość zalewamy maślanką i blendujemy. Gotowe! :)

Wreszcie leniwy weekendowy poranek! To może oznaczać tylko jedno- nagrzewamy piekarnik! 

Po takim zastrzyku energii wskakuję w buty, wkładam słuchawki i po prostu biegnę :)
Popołudnie zapowiada się równie ciekawie! 


Udanego weekendu! :)


22 komentarze:

  1. Uwielbiam pieczoną, smaki się super zgrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę spróbować pieczonej owsianki, Twoja wygląda cudownie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poproszę tę drugą kokilkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę drugą kokilkę! I smoothie poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również bo to zdecydowanie moje smaki <3

      Usuń
    2. I ja poproszę taki zestaw :D

      Usuń
  5. Pieczona owsianka musi być przepyszna :) A ten zielony brzydal wygląda bardzo apetycznie! Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej soboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. i owsianka i smoothie, które wcale brzydkie nie jest idealne! :D
    również miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie smaków w tej owsiance, a szczególnie podoba mi się mak i pomarańcza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te zielone brzydale są najlepsze! i kocham pieczone owsianki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Smaki w Twojej owsiance wygrały dzisiaj wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiego połączenia smaku w smoothie nie próbowałam :D a owsianka... smakowo musiała być magiczna, bo na zdjęciu już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mogę się zdecydować, mam problem z tym śniadaniem.. czy lepsza owsianka czy ten koktajlowy zieleniak?! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. po takim śniadanku to dzień już w 100% będzie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciepła imbirowa owsianka - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten zielony kolega mnie kusi ale boję się tego połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki zielony brzydal? chyba dawka witamin! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka wspaniala i to smoothie *.*

    OdpowiedzUsuń