45 Brownie + wypełniam postanowienia

Awokado brownie


przepis:
pół awokado (koniecznie dojrzałe)
2 łyżki mąki pełnoziarnistej
jajko
spora łyżeczka naturalnego kakao
słodzidło (u mnie stevia)
szczypta proszku do pieczenia
szczypta sody

Awokado rozgniatamy widelcem, dodajemy pozostałe składniki i dokładnie łączymy. Masę pieczemy w wyłożonej papierem kokilce w 180 stopniach przez około pół godziny.

Awokado brownie i wspólne rodzinne śniadanie na zakończenie wakacji :)
Może wyobrażałam sobie to wszystko inaczej, ale nie mogę powiedzieć, że było źle.

No i wypełniam wakacyjne postanowienia! Stwierdziłam, że muszę do końca wakacji napisać coś "o sobie", ale kompletnie nie potrafiłam się za to zabrać. W efekcie powstało zupełnie co innego, możecie sprawdzić tutaj.



pytania?-ASK
instagram


Miłej niedzieli! 

32 komentarze:

  1. Mniam! Jestem już po śniadaniu ale głodnieję od razu kiedy tu wchodzę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Weekend z ciachem jak widzę, wszędobylski! U mnie na warsztacie poczciwa szarlotka ;)
    I już przeczuwam, oj pełna żalu, iż nijak się będzie miała do Twojego cacuszka!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj nie awokado brownie (choć wspaniałe!) jest tutaj numerem jeden, ale ten filmik, który przyjemnie się ogląda, przyjemnie się czyta i przyjemnie się słucha, i akurat w tym przypadku bardzo dobrze się złożyło, że zamiast napisania czegoś o sobie stworzyłaś filmik! miło Cię w końcu lepiej poznać:* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie, mnie nigdy nie wyszło brownie na awokado :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam filmik i muszę stwierdzić, że taka forma przedstawienia się podoba mi się najbardziej-ciekawa, oryginalna i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz nie wiem, czy bardziej jestem zachwycona brownie, czy tym krótkim filmem o Tobie...Masz talent! I piękny pokój :) Teraz do końca dnia będę słuchać muzyki z Amelii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmik <3 brownie <3 idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłodniałam patrząc na to cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne, zdrowe i czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. brownie porywam, a filmik cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje awokado brownie (misiowe muffinki) po raz kolejny wyszło gorzkie :( Co nie zmienia faktu, że trochę się zgrałyśmy :)
    Pisałam Ci już, że filmik jest genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo oryginalny pomysł na przedstawienie siebie! :)
    filmik wyszedł ci wspaniale, tak samo jak brownie :D
    mogę sie dowiedzieć co to była za książka ,którą przeglądałaś w filmiku? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jadłam awokado do tej pory, jaki wstyd... :P
    W wolnym czasie przejrzę ten filmik, ciekawa jestem, co wymyśliłaś w końcu na uzupełnienie tej jakże problematycznej dla nas zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mooocno czekoladowe <3 Takie właśnie kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalny pomysł na pokazanie siebie ;)
    Awokado jest jeszcze lepsze jako pudding z bananami ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ulubione brownie, mmm.
    Fantastyczny filmik! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy bym na taki genialny filmik nie wpadła! świetny pomysł i wykonanie (:
    przepyszne śniadanie :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie zmontowałaś ten filmik! I ogólnie pomysł bardzo mi się podoba, kreatywna jesteś :)

    A brownie? Brak słów!

    OdpowiedzUsuń
  19. dziś to filmik wygrywa!
    świetnie to zrobiłaś, brawo!
    i pion za sprzątanie i zaparowane lustra :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje pierwsze awokado brownie bylo totalna klapa, w drugim sie zakochalam, a Twoje wyglada na jeszcze lepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, masz piękną kuchnię. Idealny porządek <3 I w dodatku cała biała! ;3

      Usuń
  21. Musze zrobić awokado brownie koniecznie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Już znasz moją opinię o filmiku! ;>
    Kochana, jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Filmik naprawdę niepowtarzalny! Mega kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniam, awokado brownie, cały czas mam na nie ochotę, a jeszcze nigdy nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł na filmik! :)

    OdpowiedzUsuń