38 Zaniemówiłam

Kasza jęczmienna z białkiem, serkiem wiejskim, śliwką, gruszką, camembertem, orzechami włoskimi, miodem, tymiankiem i imbirem



Nie miałam pojęcia jak nazwać to śniadanie. Powiem tyle: musicie je zrobić! To połączenie smaków było obłędne.

przepis:

pół woreczka kaszy jęczmiennej
białko
50g serka wiejskiego
śliwka
pół gruszki
grubszy pasek sera camembert
kilka orzechów włoskich
tymianek
imbir
pół łyżeczki miodu

Kaszę ugotować, ubić białko. Połączyć z kaszą, serkiem wiejskim, dodać pokrojoną śliwkę, gruszkę i camembert. Doprawić imbirem, tymiankiem, dodać orzechy i polać miodem. Najlepiej jeszcze podgrzać żeby ser w środku bardziej się rozpłynął.

Za oknem ponuro, ja też czuję się nie za dobrze (chociaż przyznam, że po śniadaniu chociaż humor mi się trochę poprawił). Zaparzam herbatę i nie wychodzę spod kołdry. 

25 komentarzy:

  1. i wygląda równie obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale eksplozja smaków! :) Zdecydowanie warte zrobienia, jeszcze tak ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pełno dodatków, ale jak pysznie połączonych! wygląda cudnie (:

    OdpowiedzUsuń
  4. moc dodatków ! i takie połączenia bardzo do mnie przemawiają ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zaniemówiłam, na widok zdjęcia i bogactwa dodatków.. :) Pyszności, szczególnie intryguje mnie camembert.
    Wypoczywaj kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie skomponowałaś tę kaszę jęczmienną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja dzisiaj stawiam na kocyk i ciepłe napoje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozpłynęłam się *.* Nie mam
    słów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przemyślane śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. miseczka szczęścia, skorzystam! :) tę niedzielę spędziłabym z chęcią tak jak Ty, ale praca nie pozwala.. :c

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak wspaniale wygląda! Genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile dodatków! :D Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez chwilę myślałam, że to talarki ziemniaczków z koperkiem (brawo Ania) !
    Pysznie, u mnie jęczmienna zazwyczaj na obiad, ale na słodko też musi dobrze smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! ;))

    Pozdrawiam

    _______________

    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. skoro tak kusisz to chyba rzeczywiście warto spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki mix, że aż chyba się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz, że jak spojrzałam z daleka na to śniadanie to myślałam że to taki żółty ziemniaczek z koperkiem... Chyba czas najwyższy zakupić okulary hahaha, ale jak się przyjrzałam to serio wygląda cudnie i takie połączenie smaków musiało być obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. haha no nie dziwie się czemu humor ci się poprawił :D
    tyle smakołyków w jednej miseczce!

    OdpowiedzUsuń
  19. Obłęd, obłęd, obłęd *.*
    Zaadoptuj mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jadłam kilka razy podobne połączenie i potwierdzam- można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje połączenie było inspiracją! :)

      Usuń
  21. Uwielbiam takie połączenia! Zresztą..dziś dodałam przepis na tartę, w której składniki nieco inne od Twoich, ale smaki dość podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie bombowe połączenie. Po prostu eksplozja smaków! :)

    OdpowiedzUsuń