37 Kawowe turbodoładowanie!

Pieczona owsianka kawowa z gruszką, nadziana twarożkiem z dżemem figowym, suszonymi figami, ziarenkami Słoneczne Pola


 przepis:

40g płatków owsianych
białko
pół dużej gruszki
30g twarogu chudego
łyżeczka niesłodzonego dżemu figowego
2 łyżeczki kawy
spora łyżka jogurtu naturalnego
słodzidło (u mnie stevia)
szczypta cynamonu
suszona figa
łyżeczka ziarenek Słoneczne Pola

Płatki zalać wodą, poczekać aż napęcznieją. Dodać białko, pokrojoną w kosteczkę gruszkę, kawę, słodzidło, cynamon, jogurt. Osobno połączyć twarożek i dżem. Kokilkę wyłożyć papierem do pieczenia, przełożyć część masy, na to położyć twarożek i przykryć resztą. Wierzch obsypać ziarenkami, pokrojoną suszoną figą i zapiekać w 180 stopniach około 30 minut.

To naprawdę było turbodoładowanie. Szczególnie, że normalnie nie przepadam za kawą (wypieki to zupełnie inna sprawa!), więc dwie łyżeczki dały mi porządnego kopa!
Muszę chyba jednak zaopatrzyć się w kokilkę w owsiankowym rozmiarze...

Dziś rodzinna impreza :) Cieszymy się ostatnimi dniami! 


Miłego dnia! :)

24 komentarze:

  1. tez nie przepadam za kawą, ale takie wypieki to bym zjadła z ogromną przyjemnością. Wyglądają jak muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki genialny pomysł, wygląda rewelacyjnie, chyba zrobię jutro na śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba też będę musiała poszukać takiej kokilki :)
    wyszły ci wspaniale!
    energia naładowana na cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle zachwycasz śniadaniem :) Bardzo żałuję, że nie mogę zjeść póki co pieczonej owsianki, jej smak musi być nieziemski! No i widzę, że ziarenka ciągle "w ruchu" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te pieczone owsianki. Jak ciacha!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja kawę uwielbiam, chociaż mogę pić tylko tą zbożową. Chętnie porwałabym ten wypiek, już wyobrażam sobie jak musiało pachnieć w domu podczas pieczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda doskonale! Musi być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają cudownie - jak dwie niezwykłe, obłędnie dobre babeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dwie łyżeczki na rano, dwie łyżeczki na wieczór - tak wygląda mój kawowy co dzień:b więc jak dla mnie ta owsianka jest idealna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robiłam kiedyś pieczoną owsiankę gruszka-kawa i wyszła obłędnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. te Słoneczne Pola są przepyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne! Piękne no! Zaskakujesz mnie ;)
    Słonecznych pól jeszcze nie otworzyłam, ale muszę nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudooowna! <3 Zapisuję i na pewno zrobię twoje pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale to obłędnie wygląda. Ja kocham kawę <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda niesamowicie. Piękne i pyszne :) Udanej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubić kawy?! Toż to grzech :D
    Ja kawę uwielbiam, więc myślę, że taki wypiek by mi zasmakował :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja za to uwielbiam kawę w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kawy nie jem, ani nie piję, więc rozeznania wielkiego to nie mam w tym temacie ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem kawoszem, więc z pewnością przypadłoby mi do gustu Twoje turbodoładowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kawowa gruszka ? oj to dla mnie nowość ,którą z chęcią wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda obłędnie, spróbowałabym, mimo że nie przepadam za kawą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kawowe <3 *oblizuje się *
    Tylko co to za marnotrawtwo ziarenek kawy obok na talerzyku?! Tak mi święte ziarna wystawiać za zwietrzenie?! Skandalismus!

    OdpowiedzUsuń