36 Omlet + moja pierwsza współpraca :)

Pikantny omlet z pomidorkami koktajlowymi, kiełkami słonecznika i mieszanką Piekło-Niebo

Nie sądziłam, że to stanie się tak szybko! Przecież bloga prowadzę dopiero od niedawna! Wcześniej obserwowałam wszystkie śniadaniowce, czytałam o współpracach. Zawsze wydawało się to być naprawdę świetną sprawą! Ale kompletnie nie myślałam o tym, że mogłoby to dotyczyć też mnie!
Jednak kiedy dostałam propozycję od Ziarenkowa ogromnie się ucieszyłam! (Naprawdę, nie sądziłam, że to wywoła u mnie tak wielkie emocje :D) Od razu się zgodziłam i nie żałuję ani trochę :) (Dodatkowo muszę wspomnieć, że kontakt był przemiły!)

Niedawno odebrałam paczkę i oto co w niej znalazłam:


W skrócie Ziarenkowo oferuje nam prażone (bez tłuszczu) mieszanki ziarenek. Produkty są bezglutenowe, a każde opakowanie dokładnie opisane. Co dla mnie jest też bardzo ważne, przedstawione są ich wartości odżywcze. Mieszanki są baaardzo wyraziste w smaku, ziarenka cudownie chrupią, czyli to co lubię najbardziej :)


Piekło-Niebo
-słonecznik, sezam, siemię lniane, chili, pietruszka, czosnek

 Cynamonowy Raj
-prażony słonecznik, orzechy archaidowe, sezam, cynamon, kardamon, goździki

 Słoneczne Pola
-prażony słonecznik, sezam, simię lniane

Euforia
-słonecznik, konopia, pestki dyni

Mieszanki z pewnością będą częęęęsto gościć w moich śniadaniach, więc po pomysły zapraszam do mnie! :)
Ziarenka możecie kupić tutaj. + lubimy tutaj :)

A tak wypróbowałam Piekło Niebo
przepis:
2 jajka
spora garść pomidorków koktajlowych
kiełki słonecznika
sól
pieprz
kminek
łyżeczka mieszanki Piekło-Niebo

Jajka rozbełtać, dodać sól, pieprz, kminek. Wylać na patelnię, powrzucać rozkrojone na pół pomidorki, kiełki, mieszankę i smażyć pod przykryciem aż omlet się zetnie.


22 komentarze:

  1. Uwielbiam te ziarenka .. w mojej kuchni też są ich pojemniczki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. twój omlet prezentuje się znakomicie :)
    z ziarenkami musiał przyjemnie chrupać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Omlet wyszedł boski! A współpracy gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy, omlet na pewno nabrał wyrazistego smaku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo tak, zgadzam się ;) Pani jest bardzo miła! Omlecik boski. Będziemy jadły pyszności w Twoim ogrodzie kiedyś <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszędzie to ziarenkowo ... na nic lepszego cie nie stać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, ktoś tu jest zazdrosny.... Ciebie, drogi Anonimie, nawet nie stać na to, by się podpisać.

      Usuń
    2. Oho, ktoś tu jest zazdrosny.... Ciebie, drogi Anonimie, nawet nie stać na to, by się podpisać.

      Usuń
    3. Nie mam konta na blogu.Nie jestem zazdrosny.

      Usuń
    4. Ziarenka są takie pyszne, że każda z nas chce je wypróbować ;)

      Usuń
    5. Dlaczego miałam nie skorzystać z proponowanej współpracy? :)
      Nie sądzę żebyć Ty odmówił :)

      Usuń
  7. Ziarenka wykorzystałaś wyśmienicie! *.* Moją ulubioną mieszanką są Słoneczne pola <3

    OdpowiedzUsuń
  8. omlet wyglada oblednie wspaniale <3 ! Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zazdroszczę współpracy! :) Uwielbiam ziarenka, a te mieszanki muszą być cudnym dodatkiem do potraw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam chrupać prażone ziarna, czuję że i ja bym była zachwycona ;)
    piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooj, fantastyczny omlet <3
    Gratuluje wspolpracy, pierwsza zawsze najbardziejj cieszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromny sukces, doceń swoje zdolności! :)
    I propozycja fajna, szczególnie na obiad z jakąś sałatką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o super,ze juz przysly! nie na słodko, ale równie pyszne, a Pieklo-Niebo pyszne, ale takie ostreee :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy ;) Te mieszanki ziaren są świetne! Najbardziej podoba mi się właśnie piekło niebo :]

    OdpowiedzUsuń